Predstavljanje hrvatske turističke ponude u Njemačkoj i Češkoj

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska će idućih dana predstaviti svoju turističku ponudu na sajmovima na dva važna emitivna tržišta - na češkom sajmu "Holiday World", te na sajmu "Caravan - Boot Reisemarkt" (CBR) u njemačkom Münchenu, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Münchenski CBR, koji će se održati od 14. do 18. veljače, jedan je od najznačajnijih turističkih sajmova u Njemačkoj i Europi.

Taj je sajam, ističu iz HTZ-a, posebno važan za Hrvatsku s obzirom da su Bavarci vjerni gosti u Hrvatskoj, a hrvatska turistička ponuda će se predstaviti na štandu od 400 četvornih metara.

U sklopu štanda HTZ-a bit će predstavljena opća turistička ponuda, a poseban dio štanda namijenjen je nautici i kampingu.

Posebno će se prezentirati nova kamping brošura u izdanju Kamping udruženja Hrvatske i Hrvatske turističke zajednice.

Nijemci su u 2007. godini ostvarili 31,7 posto kamping noćenja odnosno više od 4,2 noćenja u kampovima, što je 2 posto više u odnosu na prošlu godinu.

I inače Nijemci su nabrojniji strani turisti u Hrvatskoj. Prošle je godine Hrvatsku posjetilo više od 1,5 milijuna njemačkih turista, a ostvarili su više od 10,8 milijuna noćenja, što je više od petine svih prošlogodišnjih noćenja stranih turista.

HTZ i suizlagači predstavit će hrvatsku turističku ponudu i na sajmu "Holiday World" koji će se od 14. do 17. veljače održati u Pragu.

Česi su također među najbrojnijim hrvatskim stranim gostima, a u prošloj je godini zabilježen visok rast i njihovih dolazaka i noćenja. Tijekom 2007. godine Hrvatsku je posjetilo gotovo 670 tisuća čeških turista koji su ostvarili 4,4 milijuna noćenja, što je porast u broju dolazaka za 13 posto, a u broju noćenja za 12 posto.

Iz HTZ-a procjenjuju da se, uz adekvatna promotivna ulaganja na to tržište, u ovoj godini mogu očekivati povećanja od 2 do 5 posto u odnosu na prošlu godinu.

(informacije: Hina) 



Pisane vijesti