Tjedan hrvatskog turizma u Japanu od 9. do 16. rujna

Slika /arhiva/rh-karta.jpg

U suorganizaciji HGK i Veleposlanstva RH u Japanu održava se radionica za hrvatske turističke agencije i poslovni razgovori s više od 50 predstavnika Japanskog udruženja putničkih agencija, uz sudjelovanje  na JATA Svjetskom turističkom forumu, te  nastup Hrvatske na turističkom sajmu, u organizaciji HTZ-a.

Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Hrvatskim veleposlanstvom u Japanu i Japanskim udruženjem turističkih agencija pripremila je održavanje radionice za hrvatske turističke agencije slijedom inicijative članica Hrvatskog udruženja putničkih agencija, a s ciljem  povezivanja gospodarskih subjekata iz djelatnosti turizma Hrvatske i japanskih tvrtki za turizam, te prezentacije hrvatskog turističkog  gospodarstva japanskom tržištu.

Radionica će se odvijati kao pret-program i u okviru  JATA World Tourism Foruma, što je u interesu hrvatskih turističkih tvrtki, koje će sudjelovanjem na sajmu i u okviru Foruma moći utvrditi ostvarene poslovne kontakte, te usvojiti nove spoznaje o svjetskom i japanskom turističkom tržištu. Zahvaljujući izvrsnoj suradnji predstavnici JATA osigurali su široku distribuciju obavijesti o održavanju radionice, te animaciju svojih članica za sudjelovanje.

U gospodarskim susretima i poslovnim razgovorima sudjeluje grupa turističkih agencija iz Hrvatske, te 54 turistička agenta iz Japana, većinom predsjednici i direktori japanskih turističkih agencija. Japanske će partnere pozdraviti veleposlanik RH u Japanu dr. Drago Štambuk, predstavnici Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Zagreba. Predstavnici Hrvatske gospodarske komore će japanskim partnerima prezentirati hrvatsku turističku ponudu.

Interes japanskih kolega je da se bolje upoznaju s turističkom ponudom Hrvatske uz posebno istaknuto zanimanje za  „city breaks“, odnosno urbani turizam, kulturni turizam, tematske i kulturne ture i  individualna putovanja. Slijedom navedenog  u programu je predviđena promocija Hrvatske i grada Zagreba kroz filmove na japanskom jeziku. Program predviđa i okrugli stol, odnosno raspravu o destinacijama kao i individualne razgovore putničkih agencija uz hrvatska vina, vodu Janu te bajadere i medenjake.



Pisane vijesti