U Tokiju danas otvoren hrvatski turistički ured

Slika /arhiva/HTZ_new_01w.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) otvorila je danas u Tokiju svoje predstavništvo koje će kao hrvatski turistički ured osim japanskog pokrivati i druga tržišta Dalekog istoka, poput Kine i Indije, a koja po ocjeni Svjetske turističke organizacije-UN WTO spadaju u red najbrže rastućih svjetskih emitivnih turističkih tržišta.

Ured u Tokiju je 18. predstavništvo HTZ-a u svijetu, a njegov je godišnji trošak, kako se doznaje iz Glavnog ureda HTZ-a, 4 milijuna kuna.

Današnje otvorenje ureda pratile su vrlo dobro posjećene konferencija za medije i poslovna radionica (workshop), kojoj je prisustvovalo 90-ak predstavnika japanskih medija, turističkih agencija, touroperatera i aviokompanija te 13 hrvatskih turističkih tvrtki, većinom agencija i hotelijera.

Povodom otvaranja tog ureda iz HTZ-a iznose i podatak da je u zadnje četiri godine u Hrvatskoj zabilježen porast od više od 400 posto dolazaka japanskih turista te da zanimanje i dalje raste.

Tome su, dodaju, pridonijeli lanjski jesenski prvi direktni charter letovi iz Tokija u Zagreb i Dubrovnik, ali i pojačana promocija na tom tržištu u zadnjih nekoliko godina.

Očekuje se i da će se nakon otvaranja predstavništva povećati broj od sadašnjih 14 japanskih turoperatora koji Hrvatsku imaju uključenu u svoje ponude.

Za potrebe rada predstavništva i dalje promocije na tom tržištu HTZ je izradilo i posebne web stranice na japanskom jeziku, koji bi trebao pomoći japanskim turistima u upoznavanju i planiranju svog odmora u Hrvatskoj. S obzirom da oko 70 posto japanskog stanovništva aktivno koristi internet očekuje se da će korist od tog portala biti značajna.

Iako brojčano još nisu u rangu značajnijih hrvatskih inozemnih turističkih tržišta japanski su turisti, poznati i kao dobri potrošači, s 83,3 tisuće dolazaka i 127 tisuće noćenja u prošlogodišnjih jedanaest mjeseci zabilježili porast od 32 i 31 posto u odnosu na isto razdoblje 2006. (Hina)



Pisane vijesti