Predstavljen Strateški marketinški plan hrvatskog turizma

Slika /arhiva/080718-umag1.jpg

Ministar turizma Damir Bajs danas je posjetio Umag, gdje je nazočio konferenciji za novinare povodom otvorenja hotela Sol Coral, prvog hotela s pet zvjezdica u Istri.
Poslije svečanosti otvorenja, ministar turizma predsjedao je 4. sjednicom Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj je predstavljen Strateški marketinški plan hrvatskog turizma 2008.-2012., te razmotreno stanje na emitivnim tržištima i aktualna problematika ovogodišnje turističke sezone, kao i natječaji za direktore i voditelje predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu.
Članovi Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) prihvatili su načela Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, koji bi trebao biti dovršen i usvojen do kraja ove godine.

Ministar turizma Damir Bajs danas je posjetio Umag, gdje je nazočio konferenciji za novinare povodom otvorenja hotela Sol Coral, prvog hotela s pet zvjezdica u Istri.

Ulaganja od gotovo 100 milijuna kuna osigurala su hotelu veći komfor te proširenje ponude raznolikih sadržaja, istaknula je Gordana Tomičić, predsjednica Uprave Istraturista, dodavši kako je, za razliku od ostalih objekata ove tvrtke, uređenje hotela inspirirano hrvatskom secesijom, razdobljem u kojemu su umjetnosti, kultura, kiparstvo i obrtništvo dosegnuli svoje vrhunce.

Ministar turizma Damir Bajs naglasio je kako su hrvatskom turizmu potrebni hoteli poput ovoga, jer time ulazimo u područje visoko kvalitetnog turizma, spomenuvši ulaganja u hotelske komplekse koja su u Istri premašila iznos od milijardu kuna.

Privremeno rješenje o kategorizaciji hotela Sol Coral s pet zvjednica dobar je početak za Istru i ukupno jačanje njezine turističke ponude, zaključio je ministar, dodavši kako je i to jedan od razloga za predstavljanje marketinškog plana hrvatskog turizma upravo ovdje. Najzad, dodao je, teniski ATP turnir, koji je u tijeku, privlači pozornost svjetskih medija i na specifičan način promovira hrvatski turizam.

Za direktora Glavnog ureda HTZ-a Niku Bulića, otvaranje ovog hotela pokazuje "Istraturist" kao tipičan primjer našeg opredjeljenja visokokvalitetnom turizmu u skladu s održivim razvojem.


Poslije svečanosti otvorenja, ministar turizma predsjedao je 4. sjednicom Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj je predstavljen Strateški marketinški plan hrvatskog turizma 2008.-2012. te razmotreno stanje na emitivnim tržištima i aktualna problematika ovogodišnje turističke sezone, kao i natječaji za direktore i voditelje predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu.

Članovi Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) prihvatili su načela Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, koji bi trebao biti dovršen i usvojen do kraja ove godine.

Plan uvažava strateške ciljeve hrvatskog turizma, među kojima su obnova, zaštita i potpunije vrednovanje hrvatskih turističkih potencijala, utvrđivanje novog identiteta hrvatskog turizma i pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih zemalja na Mediteranu te kvalitetni turizam u suglasju s održivim razvitkom, naglasio je Niko Bulić, direktor Glavnog ureda HTZ-a.

Temeljem provedenog javnog nadmetanja za izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2008.-2012., Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice je na današnji dan prošle godine izradu plana povjerilo tvrtkama THR International Tourism Consultants Barcelona te Horwath Consulting iz Zagreba. Odabrana zajednička ponuda tih tvrtki u iznosu 2.923.000,00 kn ocijenjena je kao cjelovita i financijski najpovoljnija.

Počela Strateškog marketinškog plana, na današnjoj su sjednici Turističkog vijeća, predstavili direktor THR-a Eulogio Bordas i predstavnik Horwatha Miro Dragičević, koji su ustvrdili da Hrvatska kao konkurenta i prepoznatljiva destinacija ima mogućnosti postati visokovrijedna destinacija životnog stila (lifestyle). Stoga je potrebno, ističu, definirati strateški razvojni okvir u kojem će iskustvo i razvoj proizvoda biti od presudne važnosti.


Članovi Turističkog vijeća su u raspravi naglasili kako buduća strategija razvoja hrvatskog turizma, pa i Strateški marketinški plan, moraju biti nacionalni projekti koji će dovesti do bitnih promjena u turizmu.

Strateški marketinški plan odgovara i na pitanje u kojem smjeru ćemo redefinirati turistički razvoj i time postati visokovrijedna destinacija, te kakvi ćemo biti u odnosu na konkurenciju, zaključio je ministar turizma Damir Bajs, najavivši i skori prijedlog cjelovite Strategije razvoja hrvatskog turizma koja će na jesen biti predložena na usvajanje Saboru Republike Hrvatske. U izradi toga dokumenta otvoreni smo za partnerske odnose, dodao je, jer mogućnost za iznošenje prijedloga i mišljenja zainteresiranih i novi programi Ministarstva turizma poslije rebalansa proračuna, koristit će svima nama.

U vezi tijeka sezone i stanja potražnje na inozemnim tržištima, članovi Turističkog vijeća smatraju kako su realna očekivanja ostvarenja zacrtanih godišnjih planova o povećanju obujma turističkog prometa od 3 posto u dolascima i 2 posto u noćenjima.


Pisane vijesti